luni, 31 decembrie 2012

Un nou inceput!

Final de an....
Inceputul unui nou an........
Pentru mine fiecare zi e o noua viata, un nou inceput...In fiecare zi invatam cate ceva....
La sfarsitul anului se obisnuieste sa numeri realizarile de orice fel...
Pentru mine realizarea principala se numara in gradul de iubire marit fata de mine insami si fata de ceilalti oameni si sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru toate binecuvantarile primite de la EL zilnic.Ii multumesc inca o data pentru ca stiu ca ma iubeste si ca este alaturi de mine mereu in fiecare zi de la inceputul anului si pana la sfarsit si tot asa pentru totdeauna....Cea mai mare bucurie este sa stiu ca sunt in viata, iubesc si sunt iubita de cei dragi.
Ce imi doresc in noul an ??Imi doresc sa ma iubesc din ce in ce mai mult si sa iubesc ceilalti oameni din ce in ce mai mult.Sa ne deschidem inimile si sa sa ne uitam in ochii oamenilor de langa noi si de oriunde si sa incercam sa vedem dincolo de exterior..dincolo de masca sociala....
Tot secretul fericirii consta in practica...Asa ca imi doresc din suflet ca in anul viitor sa aplic iubirea fata de mine insami si mai mult..si mai mult...sa ma critic mai putin, daca se poate deloc...
Deci cateva din lucrurile pozitive care mi s-au intamplat in 2012...Sunt foarte, foarte fericita in fiecare zi...., m-am mutat in casa visurilor mele, mi-am schimbat viata, gandesc din ce in ce mai pozitiv in fiecare zi, ma comport altfel cu oamenii,sunt mult mai deschisa si mai receptiva in fata celorlalti, sunt mai aproape de Dumnezeu si de ingeri si de viata  etc.....
Sunt recunoscatoare lui Dumnezeu ca a fost alaturi de mine si anul acesta mereu.
Il iubesc pe El si ii multumesc! Sunt libera!!!
Asadar in anul 2013 imi doresc sa mi se  intample si mai  multe lucruri pozitive in viata mea......

Va pup pe toti si va doresc si voua sa vi se intample tot ce va doriti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu